Tocmai de aceea Asus nu face rabat de la aceasta promovare a produselor si a brandului in mediul online, folosindu-se de mijloacele online cele mai folosite de posibilii clienti. Daca ar fi sa fac un top al celor mai bune reprezentari ale lui Asus in Social Media, atunci topul ar arata cam asa:
1. Newsletter ASUS
2. ASUS Romania Facebook:
3. SuperBlog
4. ASUS Romania Twitter
5. ASUS Romania YouTube
Si ca o scurta descriere, as spune ca Newsletter-ul si-l seteaza clientii interesati, care vor sa primeasca informatia direct in casuta de mail pe care o deschide zilnic. Facebook-ul este cel mai in voga canal de pe la noi, care este accesat de cei mai multi oameni care dispun de internet. Pagina de facebook arata foarte bine si este des actualizata. Platforma Superblog este mediul care raspandeste informatia prin formatorii de opinie care sunt bloggerii profi sau cei de rand, participanti in cadrul acestui concurs. Parerile unui blogger conteaza destul de mult pentru cititorii sai, deci impactul este unul pozitiv. Contul de twitter este si el destul de activ, dar poate ca este ceva mai putin folosit de catre utilizatorii care au acces la internet. Drept dovada stau si statisticile de folowers. La fel si canalul de Youtube, care nu este foarte bine pus la punct, dar poate deveni interesant. Pe youtube isi petrec mult timp tinerii in ziua de azi care vor sa vada clipuri interesante.
Acest articol participa la SuperBlog2011
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ti parerea