[...] iepurasul imi facuse cadou un concediu bine meritat pe care urma sa-l petrec in cea mai buna forma. Mi-am luat sotia si am mers sa inchiriem o Toyota Land Cruiser, masina care ne facea inimile sa trepideze cu gandul la adrenalina ce urma sa ne cuprinda. Era o ocazie unica de a urma traseul din cadrul seriei Dakar, regiunea central-europeana desfasurat pe suprafata Ungariei si a Romaniei.
[...]
Eram in drum catre Baia Mare, cu gandul sa incepem de acolo traseul. Urma sa-l modificam putin fata de varianta originala, din motive de timp castigat si din motive de acces, traseul nemaifiind disponibil in varianta originala. Oprind la un restaurant sa luam masa de dinaintea startului competitiei, spiritele s-au incins intr-un mod constructiv, adica a crescut entuziasmul si declaratiile premergatoare evenimentului. Eram 4 echipe in 4 masini, fiecare barbat insotit de sotia sa pe post de copilot. Astfel echilibram perechile si mizam pe o apropiere intre perechi, punandu-ne la incercare spiritul de echipa in compania partenerilor de viata.
[...]
Dupa prima parte a cursei eram pe primul loc, avand in spate inca doi competitori. Terenul destul de greu era luat la bord, trepidatiile fiind foarte slabe. Sistemul KDSS al masinii isi facea treaba mai mult decat mi-as fi imaginat. Stabilitatea masinii imi dadea siguranta cu toate ca nu eram un bun sofer la vremea aceea. Datorita slabiciunii mele pentru masinile de teren alesesem Toyota Land Cruiser si ma bazam pe asistenta la pornirea in rampa a masinii, operatiune pe care nu o stapaneam deloc prea bine. Trecand granita am lasat-o mai moale si am pierdut si primul loc din cauza precipitatiilor. Nu-mi placea sa conduc pe ploaie, iar noroiul pe alocuri imi dadea dureri de cap, trecand cu emotii prin acele locuri mai ales in zonele de panta. Aici m-am bazat iarasi pe o calitate a masinii care mi-a fost de mare folos. Controlul activ al tractiunii (A-TRC) (care infraneaza o roata care si-a pierdut aderenta) stabiliza masina si ma ajuta sa nu derapez in conditiile de drum instabil.
[...]
In cele din urma calitatile mele de sofer, care lasa de dorit au fost insuficiente pentru a ma mentine pe primul loc, insa calitatile si dotarile masiniim-au ajutat sa termin pe locul 3. Nu locul a contat ci experienta minunata pe care am avut-o intr-o masina de teren, intr-o
Toyota veritabila, pe un traseu off-road suficient de provocator.
Acest articol participa la
SuperBlog2011.
Trimite prietenilor pe Messenger
Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
eu, eu! Eu sper sa pot povesti asa ceva candva, si nu din imaginatie, ci din amintiri. :)
RăspundețiȘtergereNici macar nu ma sperie noroiul sau ploaia, nu stiu daca ti-ai dat seama, probabil ca nu, dar Toyota din imagine arata ca intr-un peisaj mitic din Stapanul Inelelor.
Iar o calatorie off-road pana in Ungaria pentru mine cred ca ar fi la fel de legendara.
cred ca a fost concediul cel mai frumos pe care lai petrecut,plin de adrenalina si sustinut de sotia ta.ti-a mai primit masina inapoi sau te-a pus s-o platesti? dupa cum arata.
RăspundețiȘtergereO aventura interesanta plina de adrenalina ....sper sa repeti experienta
RăspundețiȘtergere