Cand ai un slogan cu care sa rupi gura targului produsul se vinde singur, brand-ul devine arhicunoscut iar clientii asociaza sloganul cu marca produsului sau cu produsul in functie de context. De aceea in sondajele de opinie se pun intrebari despre produse/brand-uri, plecand de la un slogan dat inainte. Astfel firmele isi dau seama daca potentialii clienti gusta din plin sloganul si il asociaza brand-ului corespunzator.
Iar acum sa ma joc si eu putin cu cateva sloganuri ale unor laptop-uri despre care am scris in articolele anterioare.
ASUS ZenBook - Mediteaza asupra timpului.
ASUS ROG (Republic Of Gamers) - Configuratie de jucarie pentru oameni jucausi
ASUS Seria N - Proceseaza INTELigenta
ASUS Lamborghini - Stapaneste viteza
ASUS Transformer - Tu ti-ai luat tableta azi?
Astept pareri. Am avut inspiratie sau nu?
Acest articol participa la SuperBlog2011
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ti parerea