Asadar acest moment nu ar trebui ratat, mai ales ca avem de-a face cu un conational plin de talent si imaginatie. Ne-a demonstrat-o si cu alte ocazie iar acum il vom putea vedea pe viu. Ba mai mult! Cei ce ajung la eveniment vor putea gusta din cocktail-urile facute de Luca Valentin daca vor completa campurile de aici.Ne bucuram sa va anuntam ca vineri, 25 ianuarie, in intervalul 20.00- 24.00, Ploiesti Shopping City pregateste un super spectacol de flair bartending cu cel mai iubit profesionist al domeniului, Luca Valentin! Energia si creativitatea lui Luca vor culmina la final prin crearea celui mai mare domino - cocktail din lume, realizat din 2013 pahare de cocktail! Acest super eveniment de domino - cocktail presupune ca atat cocktailurile cat si dominoul vor fi create simultan crescand astfel spectaculozitatea momentului pe care Luca Valentin si echipa sa il pregatesc in premiera, la Ploiesti Shopping City. Cocktailurile vor fi non alcoolice iar in realizarea lor se vor folosi 330 litri de suc si 82 litri de sirop. Intrarea pentru public este bineinteles, libera. Luca Valentin a fost campionul mondial in Flair Bartending in 2012, detine 3 titluri de campion national si a realizat peste 1000 de show-uri in intreaga lume.
Sursa
Un alt eveniment are loc in aceasta luna la Ploiesti Shopping City, care pe unii i-ar putea interesa.
Intre 21 si 31 ianuarie, Ploiesti Shopping City va invita la Galeria mastilor de carnaval, o expozitie personala de arta plastica a Teodorei Varzaru. Lucrarile artistei sunt expuse in zona atriumului, situat in partea dreapta a centrului comercial si pot fi admirate zilnic, in perioada mentionata. Duminica, 27 ianuarie, artista va sustine si un workshop interactiv si relaxant de arta plastica prin care cei prezenti vor fi incurajati sa-si foloseasca creativitatea si priceperea, pentru a realiza masti decorative, cat mai expresive si mai elegante.Teodora Varzaru este o tanara artista, colaboratoare a fundatiei Calea Victoriei, profesor de modelaj si lector al diverselor ateliere de creatie
Asadar Ploiesti Shopping City ne arata ca stie sa interactioneze cu publicul si potentialii clienti, stiind totodata sa-si multumeasca si clientii existenti, prin evenimentele pe care le gazduieste.
Distractie placuta!
primul eveniment nu-mi spune nimic, dar la cel cu mastile mi-ar fi placut sa particip. Problema principala e timpul desigur.
RăspundețiȘtergerePlus ca habar n-am care e Ploiesti mall city sau cum ii zice (parca-s mamaia). Daca e cel de la Carrefour, sa tot fie, am si altceva de facut decat sa ma plimb pana la campurile din afara orasului unde e cate un mall.