sâmbătă, 12 septembrie 2009

Declaratie de dragoste


Dragostea mea...

astazi, am strans 23 de motive pentru care ’’TE IUBESC ‘’!

Atatea emotii, si atat de multe incercari...atatea litere modificate, sterse, inlocuite... si in final am dat iubirii nostre primul ’’ CERTIFICAT DE NASTERE ‘’...

Chiar daca mi-am exprimat de atatea ori dragostea in 160 de caractere, chiar daca sti cat de mult insemni pentru mine, chiar daca..... am vrut sa ramana marturie, peste ani inceputurile noatre...

N-ai idee de cate ori m-am razgandit, de cate ori mi s-a parut ca nu reusesc sa ma exprim complex, insa, am vrut, impinsa fiind de o forta launtrica nemaivazuta, sa-ti vad expresia ochilor gingasi ce vor cadea peste aceste randuri...

Am fost mereu reticenta si de multe ori am aratat pe fata acest lucru, taiam elanul oricui incepea cu fraze de genul "esti soarele meu, esti cea mai frumoasa din lume", sau "pentru tine fac orice, iti aduc si luna de pe cer, merg pana la capatul pamantului", bla, bla. Eu niciodata n-am facut asemenea declaratii, nici nu sunt romantica de felul meu.

La ideea unei declaratii siropoase gaseam o replica ironica si ma pufnea rasul...acum este si pentru mine prima data cand, aleg sa fiu romantica in felul asta, si am descoperit ca, eu cred in puterea cuvintelor tiparite !

Eu, ma simt mai puternica, mai inteleapta, mai implinita si mai fericita ca oricand din ziua in care te-am intalnit si nu-mi imaginez viata fara tine !

Imi amintesc cand ochii mei au vazut pentru prima data ochii tai si...in scurt timp,am vazut orice, amandoi prin aceiasi privire....Daca din toata istoria as putea alege un moment care sa il pot pastra stralucitor si plin de viata, din toate zilele vietii mele as alege momentul cand te-am cunoscut.

Daca vreodata te-am facut sa suferi, acum vreau sa te fac cel mai fericit !

Zilele in care am fost la mare sau la munte, si fiecare dimineata in care m-am trezit langa tine, m-au ajutat sa te descopar...atat de tandru...omul langa care vreau sa traiesc...pana...’’ma fac babuta ’’ !

Tot tu, m-ai învatat ca desi toata lumea vrea sa traiasca pe vârful unui munte, adevarata fericire este felul în care urci pantele abrupte spre vârf.

Astept sa prinzi toata dragostea ta intr-un cerc si sa mi-o pui pe deget .... Multumesc !

Astazi....am 23 de motive pentru care ’’TE IUBESC ‘’!

Cu drag, ANDREEA

12 septembrie 2009

4 comentarii:

Spune-ti parerea