duminică, 15 noiembrie 2009

Reclama hororr la pufuleti


Am gasit pe youtube o reclama la pufuleti, pe care nu am vazut-o insa la TV. Oricum dupa o astfel de reclama mie nu mi se face deloc pofta de pufuleti, asadar impact comercial zero. Spune-ti parerea. Poate am numai eu o parere proasta despre aceasta reclama.

Daca ti s-a parut interesant articolul trimite-l la prietenii tai pe messenger folosind linkul acesta http://aditza365.blogspot.com/2009/11/reclama-hororr-la-pufuleti.html sau formularul urmator: Trimite prietenilor pe Messenger

2 comentarii:

  1. mie mi se pare amuzanta naturaletea cu care se comporta personajele... ca si cum nu ar fi nimic anormal in a avea capul desprins de trunchi :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut reclama la televizor...de multe ori chiar si e si cam veche! :D

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea