luni, 19 iulie 2010

Am scapat si de belea!

Am scapat de o chestie care poate fi minunata pentru unii, dar care mie mi-a provocat atatea reactii adverse. Acum nu ma gandesc la altceva in afara de plecatul la mare. Si poate ajung de doua ori in luna august, macar de ar fi numai cate 3 zile. Bani sa fie si sanatate ca in rest "le am pe toate". Ma pregatesc acum sa plec la munca. Am lipsit deja doua zile si poate ca pare mult pentru ei, dar mie mi se pare ca am lipsit prea putin. Vorbesc ca un copil... (hihi) aberez ... (hihi) nu vreau sa ma maturizez (mesaj pentru: se stie ea ) Gata, am zis Gata! ma duc sa ma spal pe maselute si pe dintisori, apoi sa mananc ceva ca mai incerc o dieta menita sa ma ingrase. Hai ca suna tare ciudat. Am fugit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea