vineri, 17 septembrie 2010

Am visat . . .

Am avut un vis destul de lung si plin de culoare si de aventura. Se facea ca eram in plina iarna, dar o iarna foarte grea, o iarna cu zapada din belsug. Eu ma aflam undeva la marginea Bucurestiului si ma jucam prin zapada inalta pana la brau. Ningea in continuu si eu faceam oameni de zapada si poteci catre usile caselor. Pe strada principala care abia de se mai cunostea treceau inca tiruri pline de brazi si impopotonate cu globulete si instalatii. Eram atat de bine imbracat incat nu simteam niciun pic viscolul de afara, desi mai intram din cand in cand intr-un bloc in care statea un prieten, in compania unor fete. La un moment dat am primit un telefon de la vedeta Julia (care canta la trupa Sexxy) care ma invita sa o colind in mall-ul Europa. Am plecat la drum prin viscolul care se intetea tot mai tare si am ajuns in cele din urma in luxosul mall. Aici erau numai vedete de-ale Romaniei, care asteptau nerabdatori sa fie colindati de mine de parca eu as fi fost "vedeta colindatorilor". Dar eu tot incercam sa imi aduc aminte macar o varianta a Plugusorului ca sa reusesc sa-i colind cum se cade si sa strang o caruta de bani de acolo. Pana una alta Julia mi-a comandat o bautura, dar nu de care am vrut eu pentru ca acolo nu avea nici Garone, nici Angelli nici Martini. In acest timp eu tot repetam o varianta a Plugusorului pe care mi-o amintisem, una mai scurta si mai simpla incercand sa o pregatesc atat de bine incat sa le placa vedetelor, avand in vedere ca eram de unul singur. Apoi m-am dus la toaleta repetand Plugusorul, iar apoi am deschis ochii si eram in baia de acasa, repetand Plugusorul in gand.
A fost un vis colorat si lung si pe care mi l-am adus aminte pentru ca l-am scris imediat ce m-am trezit.

Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea