duminică, 2 ianuarie 2011

Lista de dorinte pentru 2011

Noul an marcheaza o noua lista de prioritati pentru toata lumea, sau o veche lista de prioritati, dar actualizata. Eu am prioritati de reactualizat si prioritati gen new entry. Pentru acest an imi doresc:
  • Sa fiu la fel de sanatos
  • Sa aloc mai mult timp pentru prietenii care merita asta
  • Sa termin de lucru la dantura
  • Sa imi cumpar masina
  • Sa mi se mareasca salariul
  • Sa gasesc fata pe care o tot caut si nu dau de ea (aici ar trebui sa am putere de la Dumnezeu ca sa o creez eu)
  • Sa castig la pariuri mai  mult decat pariez
  • Sa calatoresc mai mult
  • Sa merg o saptamana la mare
  • Sa mai merg o saptamana la mare
  • Sa imi upgradez PC-ul pe ici pe colo in partile esentiale
  • Sa scriu mai mult pe blog
  • Sa nasca cu bine sora mea
  • Sa fie sanatate  in familia mea
  • Sa fie intelegere in familia mea
  • Sa invat engleza mai mult decat o stiu acum
  • Sa se intample o minune si sa termin facultatea
  • Sa castig la pariuri o suma formata din  macar 4 cifre si fara virgula si de preferat sa nu inceapa cu zero
  • Sa am parte de iubire
  • Sa se insoare unchiul meu 
Si lista va continua in functie de ce bifez sau nu de pe aceasta lista.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea