luni, 23 ianuarie 2012

Cateva remarce in statistici

Mi-am adus si eu aminte ca mai am si un blog pe care nu am mai scris de ceva vreme. Mi-am dat seama ca imi place inca  sablonul pe care l-am ales, asa ca nu voi face modificari. Si totusi mai am cateva probleme  cu blogul pe care nu stiu cum sa  le remediez. Trecand peste aceste lucruri, constat ca am  constatnt cate 100 de vizite pe zi, sau chiar mai multe. Cele mai multe vin din  cautarile pe google, iar asta m-a amuzat putin. In cautari   cuvintele cheie cautate, cele mai des intalnite ar fi " poze cu baieti frumosi" desi nu-mi amintesc sa fi pus pe blog poze cu baieti frumosi, in afara de  poze cu mine desigur.  O alta cautare ar fi " Hanna Montana grasa", respectiv "Miley Cyrus grasa"  semn ca  actrita si cantareata inca mai atrage atentia asupra ei.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea