joi, 15 noiembrie 2012

Mirajul pariurilor

Orice om face pariuri la un moment dat in viata. Chiar daca nu e un parior inrait, tot pune pariu pe o bere, pe un suc, pe un masaj sau orice altceva lipsit de valoare, pentru a-si exprima si intari punctul de vedere in fata prietenilor care au o opinie diferita. Am intalnit multi oameni carora le place sa parieze din acest motiv si este si interesant sa pui pariuri simbolice atunci cand esti convins de ceva. Aceste pariuri simbolice pe sume, obiecte sau servicii de o valoare mica sunt chiar educative. La pierderea lor ne putem da seama ca nimic nu este sigur 100% si vom fi mai atenti pe viitor. La castigarea lor ne vom da seama ca putem avea incredere in propriile cunostinte, predictii, aproximari, etc.
Pentru mine mirajul pariurilor pe evenimente sportive a inceput la o varsta frageda pot spune. Nu aveam 14 ani cand tatal meu ma trimitea sa-i pun bilete la pronosport, la cursele de cai sau la casele de pariuri. Asa se face ca la un moment dat, stand la cozile interminabile (acum 10 ani nu erau prea multe case de pariuri in Ploiesti) m-am gandit ca nu ar strica sa-mi dau si eu cu parerea despre ce se va intampla in meciurile de fotbal. Si asa am inceput sa-mi pariez banii de buzunar intrand in aceasta atmosfera de suspans, de urmarire a fiecarui meci neimportant la prima vedere. Cu biletul in mana insa, orice meci vizionat devenea mai important si ma uitam la el cu mai mare interes. Adrenalina crestea cand scorul de pe tabela nu coincidea cu predictia si semnul de pe biletul meu de joc, din dreptul acelui eveniment. Emotiile erau mai intense la fiecare atac, lovitura libera sau lovitura de colt.
Am avut placerea si norocul sa castig de multe ori, dar nu sume mari, pentru ca atunci pariam putin si nu faceam bilete cu castiguri mari. Dar tot mergand la casele de pariuri clasice auzeam de oameni care nu au alta ocupatie decat pariurile sportive. Din asta traiau, erau oportunisti si reusisera sa invinga sistemle caselor de pariuri, ghinionul si tot ce insemna incasari continue pentru casele de pariuri. Acei oameni pariau intr-o zi cat castigau parintii mei intr-o luna, dar probabil ca si castigau foarte mult, altminteri nu si-ar mai fi permis acest lux. Ma gandeam si inca ma mai gandesc ca poate voi ajunge si eu la performanta aceasta macar pentru o perioada.
Senzatiile si mai tari ale unui eveniment pe care ai pariat sunt atunci cand esti prezent pe stadion, in sala sau alt loc in care se desfasoara acesta. Mi s-a intamplat de multe ori sa pariez chiar live in timpul meciului, fiind la numai cativa pasi de cei ce trebuiau sa-mi faca pariul castigator. Atunci strigatele de incurajare sau dezaprobare la adresa jucatorilor sunt mai intense si fac evenimentul mai interesant. Acesta este mirajul pariurilor si acesta este mirajul pariurilor online. La o casa de pariuri online poti juca si evenimente care deja au inceput, plasand pariuri live, in functie de prestatia jucatorilor sau a inspiratiei de moment. Poti face asta de oriunde prin intermediul unei conexiuni la internet, chiar si de pe telefonul mobil, smartphone, laptop sau tableta. Tranzactiile sunt securizate, banii castigati ajung pe card in 24-72 de ore, taxele pentru fiecare bilet jucat fiind inexistente.
Casele de pariuri online rasplatesc jucatorii fideli, oferindu-le bonusuri consistente la depuneri sau cu ocazia unor evenimente sportive importante. Totul e sa fii calm, rabdator si cumpatat in tot ceea ce inseamna pariere si astfel se pot castiga bani din treaba asta. Astfel putem imbina placerea de a paria cu placerea de a castiga bani.
Eu de obicei pariez la casa de pariuri online bet365 care are oferte bune de pariuri si bonusuri generoase chiar de la deschiderea contului, insa sunt multe case de pariuri online serioase si cu care m-am inteles bine. Vezi mai multe agentii de pariuri pe online-bookmakers.gr