marți, 24 decembrie 2013

Azi in Ajun de Craciun

In Ajun de Craciun am plantat fapte bune in sufletul meu. Linkul de mai sus nu are nicio legatura cu ce am facut eu azi, dar e bine sa nu uitam de campaniile celor de la Plantamfaptebune.ro mai ales ca peste numai doua luni se vor pregati de noi actiuni de plantari de copacei.
Revenind la ce am facut eu astazi, va spun ca nu e o lauda ci mai degraba o autocritica. Azi am facut curatenie in toaleta apartamentului in care locuiesc. Am ajutat-o astfel pe mama, care oricum isi propune in fiecare Ajun de sarbatoare importanta sa faca mai multe decat este cazul.
Tot ce am facut in aproape 4 ore a iesit pe masura asteptarilor mele iar mamica a fost tare multumita, iar asta m-a bucurat mult. Stiu ca aceste actiuni casnice ar trebui sa fie o obisnuinta, dar eu sunt prea delasator (LENES suna prea dur desi exprima realitatea) pentru a le pune in aplicare.
A fost o fapta buna pe care am facut-o, pentru ca mama sa poata termina mai devreme treburile multe pe care si le propune intr-o asemenea zi. Asta nu inseamna ca se va linisti cu treburile mai devreme de miezul noptii. Se agita prea tare si face mai multe decat este cazul.
Acum ma bag la nani ca trebuie sa vina Mos Craciun! Am auzit la stiri!

Un comentariu:

  1. Dar nu e prima fapta frumoasa pe care o faci din seria asta. Probabil ca-s doar rare, asa ca la mai multe !
    Craciun fericit in familie!
    ps. trebuie sa invat si eu sa citesc in stele, ca de fapt principala noutate pe care am aflat-o din postarea asta (si care mi-a atras atentia) a fost ca se vor planta din nou copacei in 2 luni. Poate o sa fiu pe faza atunci ! Ca sa ma laud si eu cu ceva apoi ! :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea