vineri, 30 ianuarie 2009

De la manea la muzica house,trance,rock si alte genuri






**
De cand sunt mic am ascultat tot felul de melodii, fara sa ma gandesc la genul de muzica de care apartin. Pana cand a aparut maneaua si a stricat echilibrul genurilor de muzica din Romania. De la debutul ei si pana acum MANEAUA a evoluat de la strigaturi si cika laka ciki cea, la raggeton-uri si la manele "bluzate" de genul acelora lente pe care le canta Guta. Revenind la mine pot spune ca de cand au aparut manelele am ascultat in prostie, fiindca aveam cu cine sa ascult si nu aveam incotro. Dar de vreo trei ani incoace am lasat-o mai moale cu acest gen, desi inca mai ascult manele imi place sa le selectionez si sa nu ascult la gramada. Si acum ca am crescut si ascult cam orice gen de muzica fara retineri, pot spune ca fiecare gen isi are menirea lui si locul bine stabilit in societate. Numai ca nu de fiecare data gusturile ascultatorilor sunt aceleasi. De exemplu la o petrecere poti asculta manele si rock si dance si pop si alte genuri, dar de preferat sa nu fie foarte intercalate. Am patit-o pe propria piele si nu e deloc in regula ca dupa un Bob Sinclair sa pice in playlist un Romeo Fantasticu' care sa cante cika laka ciki cea fa jegoaso, haladito, imputito, criminalo. ... a fost un moment foarte penibil dar a trecut. Apoi s-a incercat cate un gen pe o perioada mai lunga de timp si a iesit mult mai bine. La o nunta cu oameni simpli maneaua si muzica lautareasca sunt pe primele locuri, si numai la cele "de vip-uri" auzi numai muzica blues sau clasica, care de ochii lumii isi rateaza nunta perfecta. In momentul de fata am ajuns sa am in PC muzica house, trance, rock, pop dance, manele, lautaresti, populare si chiar tiganesti care se impaca toate le fel de bine pentru ca le ascult in functie de starea mea de spirit. Si pentru ca sunt propriul meu DJ imi place sa imi aleg singur melodiile si nu imi este rusine sa recunosc ca ascult Tokyo Hotel si Nicolae Guta in aceeasi zi, sau Queen si Taraful din Clejani in aceeasi ora. Cel mai mult imi place sa dansez pe balade rock, rockul comercial pe care il auzim pe la radio si pe care eu nu prea reusesc sa-l clasific in veun gen anume deoarece nu ma intereseaza carui gen apartine ci ma intereseaza cat de bine suna pentru mine. Si peste toate astea articolul asta l-am scris ascultand Cleopatra Stratan. My lovely CLeo !!! She is so sweet.... my friends know why!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea