luni, 19 ianuarie 2009

Tara, tara, vrem ostasi !!!

Desi nu m-am priceput vreodata la acest joc al copilariei, mi-a placut sa-l joc pentru ca ma distra. Asa ca am iesit o fuga in centrul orasului cu un prieten si cu prietena lui si cu o alta fata, poate la fel de nonconformista ca si mine, cu care m-am inteles de minune desi din partea mea nu a existat vreo atractie fizica pentru ea (de fapt acesta era scopul ei si al meu langa perechea indragostita). Si cum ne plimbam pe bulevardul Independentei, mi-a venit ideea de a cere "ostasi" dintre trecatori, mai ales puicutze singurele. Tehnic aceasta nu prea a dat roade, decat o puicutza fiind recrutata de mine, dar care a vrut sa ramana anonima, asa ca am numit-o "eroaia necunoscuta". Tin sa precizez ca in timpul recrutarilor nicio persoana nu a fost ranita sau injurata sau alte chestii de natura obscena. Totul a fost o joaca de "copii" de douazeci de ani, ambii cu capul in nori si probabil la fel de zapaciti. Si odata cu iesirea aceasta, am savurat si o inghetata in miezul iernii, la un "restaurant" din mall unde am mai savurat , pe langa inghetata si un moment mai traznit la Happy hour. Vreo 5 burtosi in frunte cu Rica Raducanu au defilat in platoul cel fericit ca si cum ar fi fost la sauna. 5 burtosi lipsiti de inhibitii, care au "chinuit-o" pe Hepilica (canapeaua invitatilor) sub suncile lor neinvinse de sauna la care au fost supuse. M-am gandit ca si ei si-ar fi dorit "ostasi" avand in vedere ca o asteptau in fiecare zi pe Elena Udrea sa apara si sa faca sauna alaturi de ei, admirandu-i splendoarea trupului ei, ce-i drept aproape trecut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea