vineri, 12 iunie 2009

Ce am facut de zilele Ploiestiului!

In prima zi am fost in parcarea Kaufland unde oamenii aveau parte de cateva activitati printre care bungee jumping de la inaltimea de peste 100 de metri, vederea Ploiestiului de pe cea mai inalta cladire din oras(respectiv 19 niveluri) si dansuri si cantece sustinute de ansambluri locale si de catre elevii celor mai importante scoli si licee din oras. Cea mai amuzanta situatie mi s-a parut cand au aparut doi pusti pe scena cantand la clarinet. Vantul le-a zburat partitura la care unul dintre baieti a strigat comic "ma esti nebun!". Mi-au mai placut costumele de epoca in care erau imbracati cativa domni si cateva domnite. M-as fi bagat si eu la bungee jumping dar era coada interminabila si lista de asteptare full. Seara am mesr in centrul orasului am stat vreo jumatate de ora la concertul sustinut de Hi-q (genial a fost) dupa acre am plecat la Doroftei Pub unde Campionul nostru national Leonard Doroftei ne-a facut loc in localul plin de parca eram niste cunoscuti de-ai lui. Am vizionat apoi partida dintre Steaua si Craiova. Majoritatea oamenilor din local erau stelisti sau cel putin tineau cu Steaua. Am ajuns noaptea tarziu acasa afumat bine de bautura, dar partea aceasta am sa v-o povestesc intr-un articol viitor. A fost o zi frumoasa care insa s-a terminat cam in ceata pentru mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea