luni, 3 august 2009

Serialul Yazaki. Episodul 1

Era anul 2007. Bacalaureatul era pe sfarsite iar mama deja se gandea sa ma trimita la munca cat mai repede. Zis si facut. A rugat pe cineva sa-mi bage un CV la firma japoneza care are ca principala activitate de productie confectionarea de cablaje auto pentru automobile precum Ford Fiesta, Peugeot, Toyota Yaris, Citroen si inca alte cateva modele. Asadar intentia de angajare era deja inaintata catre Yazaki, iar sansele de a nu ma angaja se invarteau in jurul a zece procente. Spun asta deoarece Yazaki obtinuse cateva proiecte pe care trebuia sa le onoreze exact la timp (just in time). Asadar nici nu se terminase bacalaureatul bine si in joia din ultima zi de bac ma trezesc cu un telefon care ma anunta ca am fost selectat pentru interviu si ca trebuie sa ma prezint urmatoarea zi pentru sustinerea acestuia. Am ajuns asadar in locatia ce avea sa-mi aduca zile fripte timp de aproape un an. Coridoarele goale pe care am intrat nici nu-ti dadeau vreo banuiala ca imprejmuiesc o arie intreaga de utilaje, masinarii si linii pe care stateau cocotati ca strugurii pe vita de vie zeci de oameni. Galagia era la ea acasa, doar in cateva zone putand sa distingi ce murmurau oamenii cei mai apropiati de caile de acces. Ni s-a prezentat profilul firmei si cateva reguli ce trebuiau stiute dinainte de a lua hotararea de a semna sau nu contractul, dupa care am dat o mica proba de lucru constand in infasurarea cu banda a unei bucati de cablu, operatie care am aflat mai tarziu ca se numeste MATISARE. Acestea fiind spuse ni s-au pus in brate niste hartii cam goale pe care noi cei ce semnaseram precontractul, trebuia sa le aducem peste fix o saptamana la biroul firmei.

Va Urma

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea