joi, 10 decembrie 2009

Uite la ce m-am gandit!


Dupa ce a produs senzatie printre tinerii liceeni si dupa ce a creat o explozie p***o in mass-media din Romania, eleva p***o a cam disparut din peisaj. Cu o singura productie mediatizata pe piata romaneasca de profil, eleva p***o ramane in continuare p***o dar fara succes. Ma gandeam zilele acestea cum as putea sa fac rost de bani pentru sarbatori si mi-a venit in minte ideea nastrusnica de a filma un film p***o. Am zis "de a filma". Adica eu cu camera si eventual eleva p***o in fata ei. Si scenariul pe care l-am pregatit ca sa fie inspirat din realitate, ar fi o eleva p***o exmatriculata din nou. Poate asa ar prinde ideea cum a prins si prima data. Nu-i asa ca e un subiect bun pentru film p***o? Un film genul : "Eleva p***o se intoarce", sau " Eleva p***o reloaded =)) " sau "Noile aventuri ale elevei p***o" (asta un fel de Aventurile lui Harry Potter) Pana data viitoare cand voi ami scrie, ma mai gandesc daca sa o exmatriculez pe eleva p***o sau nu.

2 comentarii:

  1. intersanta fotografia elevei , da' nu prea sunt sigura ca o inteleg : nu i-a priit mancarea sau care-i faza ?
    ca insumnind o jumatate de deget varat in gura cu una bucata gheara falsa si roz banuiesc cu varful unghiei ii aluneca pe trahee in jos :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea