marți, 22 martie 2011

Ce m-am speriat!

Ce noapte am avut eu la serviciu... O noapte in care am avut ceva de munca la temperaturi sub -20 de grade Celsius. Mai apoi spre dimineata, m-a apucat sughitul. Ma gandeam si eu ca va trece, dar de unde? M-a tinut mai bine de doua ore in ciuda faptului ca am incercat sa ma abtin, ca ajunsese sa ma doara gatul de la atatea sughituri. Nici nu ma gandeam ca am sa scap de ele ca prin minune, dupa o metoda simpla dar suparatoare. Am avut norocul sa raman concentrat pe ceva anume, iar soferul care era langa mine, intr-o liniste muta, a izbucnit dintr-o data catre mine tipand. Inspiratia lui m-a facut sa tresar puternic, nedandu-mi seama ce l-a apucat, dar reusind astfel sa scap de sughit. A dat roade metoda lui, de care stiam si eu dar nu credeam ca functioneaza. Asta e un fel de leac babesc pentru sughit, pe langa cel cu bautul apei care nu prea a dat roade la mine.
Si inca ceva: se spune ca daca sughiti, te vorbeste cineva. Acum ma intreb eu, cine oare nu are somn si ma vorbeste pe mine la cinci dimineata si continua asa vreo doua ore si ceva? Nu stiu, dar il aflu eu. Totusi sunt si eu un om important daca are lumea ganduri cu mine la orele alea matinale.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea