marți, 29 martie 2011

Eroare la messenger

Cand am ajuns ieri acasa, m-am logat  pe mess si surpriza, toate contactele mele disparusera. Nu mai aveam niciun ID, absolut niciunul, iar AdressBook-ul era neatins. Am crezut ca  mi-a  facut cineva ceva la id-ul de mess. Chiar ma speriasem asa putin, ca am si unele id-uri mai importante, sau oameni cu care am vreo legatura doar pe messenger. Mai tarziu m-am logat din nou si totul revenise la normal. Nu stiu ce sa fi fost ieri. Curentul a fost oprit  cateva ore,  apoi chestia cu messengerul si cand ma gandesc  ca au trecut si furtunile solare si s-a departat si luna, mi se pare cu atat mai ciudat.

Un comentariu:

  1. ahhhh, ce ciuda imi e ca nu am fost martora la reactia ta !!
    La ce Adressbook ai tu eram curioasa daca macar pentru cateva momente te-ai panicat. Si cum faci in cazurile astea. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea