joi, 21 aprilie 2011

La baschet cu baietii de la bloc



Sambata am resimtit pe pielea mea a doua zi frumoasa de primavara din anul acesta. Prima fusese cam la inceputul lui martie, iar de atunci caldura care sa ma lase la pantaloni scurti nu se mai aratase. Dar sambata nu stiu ce s-a intamplat ca a fost foarte frumos. Chiar si vantul care adia nu  alunga caldura de afara, asa ca  de cum am auzit ca ies baietii la baschet, am zis ca  voi merge si eu. Zis si facut: am mers in casa si m-am schimbat, adica m-am echipat frumos cu compleul bleu cu dungi  de un albastru inchis pe laterale, a la Orlando Magic. Cand eram clasa a cincea am avut un fes cu Orlando Magic, dar era imprimat cu alb pe suprafata verde, a la Boston Celtics, ori la cacealma, ori chinezii nu s-au documentat la culorile echipei atunci cand au imprimat. Oricum pe atunci nu stiam nici de unde vine Orlando magic, dar imi placea cum suna asa ca imi placea si fesul. 
Am mers apoi pe terenul de sport al liceului Energetic si am incins un street basketball cu baietii, in echipe de cate trei  jucatori. A iesit frumos, mai ales ca am reusit cosul  de inceput, cu care mi-am putut alege coechipierii. Chiar daca eram cel mai mic de inaltime am dat  primul cosul, fiind chiar ultimul la rand. Am fost in zi mare desi conditia fizica imi lipsea pentru acel nivel. Totusi vitalitatea, prospetimea si disponibilitatea la efort de care am dat dovada, au dovedit si adversarii in 3 din cele 4 jocuri jucate pana la 10 cosuri inscrise. Si chiar am si inscris din actiune de cateva ori in pofida cosului suspendat la mai bine de doi metri.  Am avut si aruncari mai lungi care-l exasperau pe Adi, un vecin plecat o perioada in SUA cu serviciul si care juca destul de bine. Mi-au placut anumite pase ale lui si ne-am inteles destul de bine in cele doua jocuri in care am fost coechipieri.  La sfarsit eu am fost baiatul cu apa, fiind cel mai mic dintre cei prezenti, asa ca am fost trimis dupa apa. Ca atunci cand eram mai mic si ca sa ma bage sa joc fotbal in teren, ma trimiteau dupa apa. Dupa ce joaca s-a terminat din cauza rezistentei slabe  a baietilor fumatori, eu am inceput aruncarile la cos de la linia de libere si chiar am tinut un pariu pe care am si dublat. Mi s-a spus ca nu voi reusi sa inscriu de doua ori din 10 incercari. Eu am dublat reusitele la 4 din 10 si am inceput provocarea. Foarte prost insa. Am ajuns la 6 aruncari si numai 1 cos inscris, dar am recuperat pe final unde m-am concentrat mai bine si am reusit cele 4  cosuri din 10 promise, exact la ultima aruncare. Pana la urmatoarea  provocare, astept caldura, iar daca ma uit pe geam, vad un soare frumos, care chiar da vreo 20 de grade cate s-au anuntat la meteo.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea