miercuri, 6 aprilie 2011

Trei dintr-o lovitura

Am avut parte de controlul medical periodic la serviciu. Nu stiu  de ce dar mi se pare  ca l-am facut anul trecut de trei ori; probabil asa o fi legal sau nu stiu care e treaba, sau timpul trece prea repede dintr-un control in altul. Am fost anuntat de cum am ajuns la serviciu asa ca am urcat pana la cabinet, unde urma sa fiu supus acelor, ustensilelor reci  ale doctoritei si unui examen psihologic (zic ei). Asa ca a inceput controlul. Mai intai proba de auz. Am tot apasat pe aparat in momentul cand auzeam tiuiturile mai clar, drept urmare am fost catalogat cu un auz al unui om de 40 de ani. A urmat recoltarea de sange  din vena, pe care o detest, desi nu am simtit nici de data asta mai nimic, iar apoi recoltarea de sange din deget, in vederea stabilirii glicemiei. Aici o noua surpriza, glicemia mea era cam mare, undeva in jurul cifrei de 160 in loc de 120  care este o valoare normala. Cica as putea avea diabet, dar eu cred mai degraba ca sunt doar un baiat dulce si atat. Totusi fiindca mancasem inainte de analize, mi s-a spus sa merg si ziua urmatoare la analiza aceasta, nemancat, ca sa stabilim daca am sau nu glicemia mare. Apoi am fost supus testului de vedere, pe un panou  ceva mai deosebit, cu forme geometrice si alte forme, asa ca aici puteai spune ce crezi tu ca este si nu ce era de fapt in imagine. Am gresit cateva, dar oricum m-au amuzat formele de omulet, patratel sau ochelari, iar verdictul a fost ca nu vad bine cu ochiul stang. Hai ca este prea de tot. M-am defectat de la sfarsitul anului si pana acum pe trei planuri ? Deja este prea de tot. Voi reveni cu amanunte  dupa urmatoarea analiza a glicemiei si dupa alte intepaturi nesuferite de ac. Pana atunci mama este tot in alerta de cand am anuntat-o si pana acum si banuiesc  ca va fi in continuare, de parca as fi primul si singurul om care ar avea diabet. Unde mai punem ca in familia noastra diabetul este un pic cam ereditar si se stie ca diabetul de felul lui este ereditar. A avut mamaie, are tata si probabil ca urmez eu. Pana la noi  detalii, ma duc sa-mi mai pregatesc ceva pentru la serviciu, ca am stat cam mult fara sa mananc si o sa mai stau inca vreo doua ore, pana dupa ce mi se va lua sange.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea