miercuri, 7 decembrie 2011

Cadoul de Craciun vine din America

Mos Niculae a venit cu   o veste buna pentru mine. O sa-l trimita pe Mos Craciun sa dea  startul  campionatului  de baschet din SUA. Va fi un cadou frumos  pentru milioane de oameni care asteapta cu nerabdare reluarea NBA-ului. De pe data de 16 decembrie si pana pe 22 decembrie se vor juca  partide de Presezon, adica partide pregtatioare urmand ca in  data de 25 decembrie  Santa Claus  sa dea startul primului meci oficial al sezonului 2011-2012 din NBA.
Primul meci oficial va fi intre preferatii mei, verzii de la Boston Celtics, in compania Newyork-ezilor de la Knicks.
Astept cu nerabdare startul celei mai tari competitii de baschet din lume, fiind totodata cadoul  perfect pentru mine.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. deja citisem articolul asta cand l-ai postat, dar abia acum remarc : oamenii aia joaca fix in noaptea de Craciun??
    p.s. nu stiu daca ti-am zis, preferatii mei, cat m-am uitat la NBA, erau NY Knicks (sa vad daca mai am desenul pe care il facusem pentru ei) - pentru ca imi placea determinarea unui jucator al lor, Latrell Sprewell. Omul tre' sa fie acum mai batran chiar decat mine ;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea