joi, 7 februarie 2013

Acum sunt ospatar cu diploma

Teoretic am terminat cursul de ospatari, practic inca nu am primit diploma si desigur am nevoie de mult exercitiu pentru a activa in aceasta meserie.

Sursa foto

Pot spune ca mi-a placut acest curs si as mai face altele, macar pentru a acumula cunostinte, daca nu pentru a profesa in urma obtinerii diplomei de calificare.
Ce spuneti de un curs de bucatar? Pe mine ma incanta la maxim, desi nu am o pasiune desavarsita pentru aceasta meserie. O consider insa cea mai mare arta. Aceea a imbinarii perfecte a aromelor, a asocierii preparatelor, a montarii acestora in farfurii, a pregatirii si gatirii lor.
Vorba aceea: sunt multe meserii frumoase si merita incercate. Eu am incercat cateva pana acum la angajatori, plus alte cateva pentru care nu ai nevoie de vreo angajare.
Cine stie cand voi putea sa exersez meseria de ospatar. Poate intr-un cadru restrans, intre prieteni, intre apropiati, la nunti, botezuri, cumetrii, etc.
Si mai stiu ceva...
Pofta buna!

Un comentariu:

Spune-ti parerea