marți, 19 februarie 2013

Am salvat o pasarica...?

Astazi am recuperat de pe trotuarul din fata blocului meu un gugustuc. Nu mi-am dat seama daca a cazut sau nu din copac, sau ce alta problema are. I-am verificat penele, aripile si par in regula. Ba chiar le misca dar nu ca sa zboare, ceea ce inseamna ca nu le are fracturate. Nici picioarele nu par rupte, iar cand ii ofer degetul se prinde bine cu ghearele de el, semn ca nici acolo nu ar avea vreo problema. De baut nu a baut apa si nici de mancat nu a mancat miezul de paine pe care i l-am dat. Pare sa-si mai fi revenit putin de cand l-am adus in casa, dar de mancat tot nu mananca deloc si nici de miscat nu s-a miscat din locul in care l-am pus. Astazi am pus aceasta lipsa de reactie pe seama intunericului si stiu ca pasarile de acest gen au un ceas biologic extrem de bine pus la punct. Ramane de vazut cum va reactiona maine. Oricum, in cazul in care nu va pleca din aceasta lume sufletelul ei, eu o voi tine in casa pana voi fi sigur ca va fi complet recuperata.

Voi ce sfaturi aveti sa-mi dati? Vreun diagnostic posibil sau altceva?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea