luni, 16 martie 2009

Un drum anevoios

14.03.2009
ora 07:35
Ma intalnesc cu fratele meu. Ma urc in masina cu destinatia Bucuresti. Vorbim ce vorbim, dar oboseala acumulata la serviciu, cumulata cu necesitatea unui somn bun ma coplesesc. Asa ca ma ghemuiesc cum pot in canapea si incep sa motai cate putin. Mai deschid cate un ochi din cand in cand la cate o groapa. Deasupra capului canta o boxa, dar nu ma deranjeaza atat de tare sau cel putin nu o simt. Drumul este liber asa ca acul vitezometrului urca pana pe la 100 km/h. Ajungem aproape de destinatie. Mai avem aproximativ 2-3 kilometri. Acum sunt treaz, atent la drum si nerabdator sa ies la aer ca sa alung somnul, cand deodata se intampla ceva neprevazut, ceva care m-a speriat pe moment, desi nu eram eu cel de la volanul masinii. Cu vreo 50-70 de metri inaintea unei treceri de pietoni, observ un om care trece pe zebra. Masina incetineste putin pana la cca 50-60 km/h, apoi este usor accelerata pentru ca masinile de pe prima banda se pun in miscare (noi eram pe banda a doua care era libera). Dintr-o data pe trecerea de pietoni isi face aparitia o femeie cu gluga pe cap care alearga pe trecere, fara sa se uite daca vine vreo masina. O frana brusca face masina sa alunece pe carosabilul umed. Am crezut ca o viata se va stinge in acel moment. Dar slava Domnului nu a fost asa. In ultima clipa femeia s-a oprit la fix cat sa nu fie luata in bord de masina in care ma aflam. Singura lovitura din cauza careia m-am speriat a fost aceea a oglinzii laterale dreapta care s-a pliat pe geam la impactul cu corpul femeii. Desigur ca femeia a tras o sperietura groaznica, dar si eu de asemenea. Nu as vrea sa vad vreodata un accident live. Cu atat mai mult nu unul facut de cineva pe care il cunosc. Desigur ca vina nu ii apartinea fratelui meu deoarece el mergea regulamentar, avand in vedere ca masinile de pe prima banda se pusesera in miscare. Oprim masina ne convingem ca femeia nu a patit nimic, o mustram putin ca sa fie mai atenta pe viitor. dupa care continuam drumul. Oprim pe dreapta si fratele meu aranjeaza oglinda care se desprinsese din lacasul ei. Apoi mergem catre parcarea Carrefour.
--Va Urma--

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea