joi, 30 aprilie 2009

5 la suta constructiv



Stau si scriu asa devreme pentru ca am ajuns de la munca acasica si in loc sa dorm dupa o noapte nashpa m-am pus pe ganduri. "Pai cum sa te iert mai Rotaras. Pai uite asa George. Iertarea-i omeneasca. Nu te bucura de raul altuia, mai ales cand tu il faci."( nu asa a fost discutia cu seful meu, dar oricum ar fi sunat ar fi avut acelasi final nefericit pentru mine.) Am fost surprins vorbind la telefon in timp ce rulam cu 7 km la ora cu masina de serviciu. Motiv de penalizare deoarece am pus viata mea si a colegilor mei in pericol si as fi putut deasemenea distruge anumite marfuri din neatentia survenita in urma folosirii telefonului in timpul deplasarii pe utilajul mai-sus numit. Trecand peste aceasta propunere de penalizare cu 5 % pe o luna, pe care am sa o atac pe cale oficiala, sustin cu tarie ca nu sefii sunt de vina ci sistemul este de asa natura.

Un comentariu:

  1. Suntem in Romania ..deci tote legile si regulile sunt facut aiurea...si sunt interpretate in functie de persoana inculpata....

    Cred ca Mircea Badea ar putea face referire la acest caz in cazul in care este real(In gura presei ,Antena 3 ,ora 23)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea