miercuri, 29 aprilie 2009

Am doar 18 ani...


Epilog
As vrea eu! Nici nu sunt la o varsta inaintata si deja ma uit cu nostalgie catre anii ce au trecut, catre copilaria minunata pe care am avut-o, catre viata simpla pe care o duceam. Cateodata vreau o minune in viata mea: sa fiu din nou copil acum as vrea, dar nu copilul are sunt acum ci acel copil de 7 ani care-si ia ghiozdanul in spate si pleaca la scoala. Bobocelul care nu stie mai nimic dar care se va face el mare. Ironia sortii: cand esti mic vrei sa fi mare cand esti mare vrei sa fi mic. Totusi mai am ceva care sa-mi aminteasca de copilarie. Am chipul meu cel vesel care seamana cu al unui copil. Nu, nu am 18 ani am 21 si inca mai sunt intrebat daca am 18 ani cand intri intr-o casa de pariuri sau cand cumpar bere de la vreun magazin. Chiar imi place sa fiu copil si sper sa mai fiu inca vreo 10 ani de acum inainte.
Nu ma imbrac de la magazinul de copii
Chiar daca arat ca un copil nu ma imbrac de la magazinul de copii. Caut si eu cele mai mici marimi in magazinele de adulti :D . Mergeam cu un coleg sa ne luam de imbracat cand o doamna il intreaba : "-Pentru cine doriti tricoul pentru dumneavoastra sau pentru baiat! " Ei...asta da confuzie m-am simtit mic, exact asa cum ar fi vrut sa se simta presupusul "tata"
Copilu' hai sa ma ajuti!
Replica multor soferi care-mi cer ajutorul la serviciu : "copilu' hai sa ma ajuti!"
Sunt foarte bucuros cand mi se spune asa. Inima in mine creste si am simt ca la 14 ani. Uite ca si un copil poate ajuta oamenii mari in treburile serioase.
Ma duce mintea, ma duce capul!
Imi place atat de mult sa fac bani cu mintea mea. Sper ca intr-o zi neuronii ma vor ajuta sa castig bani multi. Mai multi decat am castigat pana acum. De cand sunt mic am avut impresia ca gandesc. Si nu ma laud singur ci mi-au spus-o multe persoane indreptatie sa-si dea cu parerea.
Da, ascult Cleopatra Stratan!
Chiar este o problema sa asculti Cleopatra Stratan la varsta de 21 de ani. Nu ma deranjeaza sa mi se spuna asta. Ei asta e ... sunt dus cu pluta dar mai pot s-ajung la mal. De fapt pot ajunge la mal cand vreau eu numai ca nu vreau. Nu mi-e frica de bau-bau!
La multi ani!
La multi ani mie si celor care ma cunosc. Putini mi-au spus "La multi ani!" multi primesc un "La multi ani!" de la mine de ziua lor. Nu port pica nimanui pentru o urare care oricum a devenit prea monotona.
Cand dai berea aia!
O dau eu odata si odata. Doar asteapta sa trec peste criza financiara.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea