vineri, 24 aprilie 2009

Gheorghe si criza financiara!


Ei bine astazi de ziua lui Gheorghe mi-a spus ce articol sa scriu pe blog sub numele lui. Am stat de vorba cu el si mi-a spus ca nu ezita sa se imbrace de la SECOND HAND. Eu unul nu ma imbrac de la SH dar nu am nimic impotriva celor ce o fac. Banuiesc ca si hainele acelea sunt reconditionate (ca televizoarele :P ) Si oricum sunt spalate inainte de purtare. Asadar nicio problema din partea mea, numai ca inca nu am ajuns atat de rau incat sa ma imbrac de acolo. Bine, bine nici Gheorghe nu se imbraca de la SH numai ca in timp ce eram la o plimbare a vazut in geamul unui astfel de magazin un pret bomba pe kilogramul de haine. Asa ca a intrat sa vada ce e pe acolo. Eu asteptam afara cu inca cineva, pentru ca pur si simplu nu-mi place mirosul din astfel de magazine. dupa 2-3 minute il vad pe Gheorghe cum iese cu o bluza in mana fericit si foarte mandru de achizitie. Ei bine bine am facut putina caterinca pe marginea acestei achizitii, dupa care am mers la un local sa servim o cafea, un suc si sa mai stam la taclale. Este atat de interesant sa-ti fie rusine sa aprinzi tigara cu batul de chibrit... nu stiam ca poate starni atata rusine acest lucru intr-un restaurant. Ii era atat de rusine sa faca acest lucru incat a trebuit sa tin meniul ridicat in dreptul lui in timp ce aprindea tigara. Mi-as dori din suflet ca Gheorghe sa se lase de fumat. Ii strica frumusetea si il imbatraneste mai repede, ca sa nu mai vorbim de alte dezavantaje ale unui fumator. Oricum eu il accept ca prieten, fiindca nu trebuie sa se schimbe numai asa ca vreau eu.

Un comentariu:

  1. :)
    poi cam asa e..in Romania...nici eo nu am nik impotriva..k si vecinele mele au asa tragere de inima=)) da pe ele ;le inteleg..sunt babe...dar miros hainele alea...d te ia durerea d cap:(
    oricum sf..e super
    bv:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea