vineri, 11 mai 2012

Finala de la Romanii au talent sezonul al doilea - 11 mai 2012

Cei 15 protagonisti ai finalei Romanii au talent din sezonul al doilea sunt: 1. X-treme Brothers 2. Cristian Gog 3. Fieraru Cristian si Loredana 4. Gigel Frone 5. Vasile Godja 6. Alexe Krem Razvan 7. Trio Zamfirescu 8. Bar Session 9. Lil Motion 10. Oana Lianu 11. Radu Ionescu 12. Cristian Leana 13. No Limit 14. Mihai Petraiche 15. Aset Crew Ne asteapta o noapte lunga si cu multa adrenalina. Favoritii mei sunt Bar Session si sper sa aiba pentru noi un numar extraordinar precum cele din preselectii si semifinale.

Un comentariu:

  1. eu n-am nimerit din toate editiile deca vreo 6 concurenti in total, mi-au placut 3 :
    un adolesecent ce canta precum o soprana,
    un altul cu Rubik-ul
    si un al treilea cu chitara.
    Nu stiu daca au ajuns in finala, dar n-am vreme sa ma uit oricum. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea