marți, 16 septembrie 2014

Primul meci in cupa pentru Asesoft

Nu stiu sigur daca meciul de cupa dintre CSU Asesoft Ploiesti si SCM U Craiova a avut data stabilita pe 18 septembrie dar eu asa aveam impresia. Dar pentru orice eventualitate am sa va anunt aici ca primul meci din Cupa Romaniei la baschet masculin din sezonul 2014-2015 va avea loc pe data de 17 septembrie 2014 cu incepere de la ora 18:00.
Sursa foto: Facebook.com/csuasesoft


Acum ca nu mai exista niciun dubiu cu privire la data si ora meciului, sa fac asadar si o mica analiza a acestui meci, in stilu-mi caracteristic.

Dupa un meci de prezentare contra unei echipe -Partizan Belgrad- cu o prezenta consecventa in competitiile baschetbalistice intercluburi, Asesoft are de dat primul „examen scris” in fata propriilor fani. Nu cred ca fac abuz de laude in ceea ce priveste evolutia echipei alb-albastre atunci cand spun ca s-a pregatit temeinic pentru o competitie europeana si atunci cand spun ca avem probabil cel mai bun lot din campionatul intern, la ora actuala, dar si cea mai buna echipa pe care a avut-o Asesoft vreodata. Campania de achizitii a fost una bazata pe realitate si pe nevoile pe care le cere performanta la nivel european. Cu acest lot asortat cu jucatori noi si vechi deopotriva, rechinii vor incerca sa faca performanta. Eu sper ca vor reusi si mai sper ca vor da primele semne de superioritate in primul meci oficial al noului sezon.

Ca o suma de concluzii trase dupa meciul amical de prezentare a echipei, nici nu imi fac probleme ca Asesoft nu va face un sezon bun. Singura problema ar fi pasa proasta prin care poate trece orice echipa din orice sport. Am observat si sezonul trecut in Cupa Romaniei cum un meci nu seamana cu altul si cum te poate scoate din competitie o zi nefasta in care nu intra nicio aruncare banala.

Ne vedem maine la meci! Hai Asesoft Ploiesti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea