vineri, 10 iunie 2011

Anticonceptionale pentru ...

Ma gandeam ca daca tot am ramas fara serviciu, o sa ma apuc si eu sa scriu mai mult pe blog. Dar culmea ca nu se intampla asta. Desi am multe idei despre ce sa scriu, nu ma pot apuca de scris. Poate si din cauza ca nu prea mai citeste nimeni ce scriu. Oricum nu asta e telul principal al blogului meu. Desi  este si asta o satisfactie. De cateva zile nu am mai iesit nici cu rolele,  doua zile din ultimele 4 le-am petrecut numai in casa. Imi trebuiesc niste anticonceptionale, adica antiramanerea in casa pe tot parcursul zilei. Dar medicul nu mi-a recomandat nimic in nicio privinta. Mai nou daca tot am timp zi si noapte, il folosesc pretutindeni. Adica ma bag in pat la somn dupa ora 12 aproape de dimineata uneori. Si mai fac cateodata si somnul de frumusete  in timpul zilei. Si a inceput sa se vada. Sunt ceva mai frumusel de cand am ramas fara serviviu. Dar cam la fel de nemultumit caci nu mi-am luat inca banii de vacanta de la kaufland. Am inca de asteptat o luna banuiesc, cand se va face lichidarea. Nu inteleg de ce nu mi-au bagat inca banii dar am sa ma lamuresc in curand. Revin zilele astea cu noi postari despre ultima perioada. "Sunt un bolnav care ar trebui tratat in hamac!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea