vineri, 17 iunie 2011

Campanie colectare deseuri Ploiesti 17-18 iunie 2011

Azi in timp ce rulam ecologic cu rolele, am dat cu ochii de un afis care anunta campania de strangere deseuri in zilele de 17 si 18 iunie in Ploiesti. M-am uitat pe afis dar nu am vazut nici ora de incepere a actiunii, nici vreun numar de contact sau loc de intalnire, nimic. Doar organizatia sau asociatia era scrisa acolo pe afis, dar in mediul online eu nu am gasit nimic in acest sens, ceea ce mi se pare lipsit de sens. Nu din partea blogosferei ci din partea organizatorilor, care in ciuda afisului frumos nu au reusit sa se fac intelesi. Sau cumva afisul era doar pentru publicitate si atat, iar actiunea sa nu se desfasoare. Am intrebat chiar si pe cineva din zona mass-media ca s zic asa, de la un radio din Ploiesti, dar nu stie nici el nimic. Am lasat un mesaj la Radio Prahova, poate stiu ei ceva. Sper sa sune bine bine si de data asta si sa primesc un raspuns. Uite ca nici acum cand am timp si vointa nu pot fi voluntar. Nici macar Umbrela verde nu m-a contactat pana acum pentru vreo actiune, desi sunt destule pe Valea Prahovei si in alte zone organizate de ei, iar eu sunt inscris in baza lor de date ca disponibil pentru actiuni de voluntariat. Am impresia ca actiunile acestea urmaresc si altceva, ca altfel nu inteleg lipsa aceasta de interes. Nici macar nu am aplicat cu poza, ca poate asa se gandeau ca sunt slab si nu am voie la efort. Atunci as fi inteles ca ma menajeaza oamenii, dar chiar si in acele cazuri, la o astfel de actiune nu e musai sa faci efort. Poti ajuta chiar si la lucruri marunte si e important sa fi la numar pentru a da un exemplu de unitate a comunitatii in care traim. Sper sa aflu de aceasta actiune in timp util, altfel o sa-mi vad de treburile mele. Trimite prietenilor pe Messenger Ador aurul pe femei in masini sanatoase

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea