luni, 22 august 2011

Alergand dupa lacuste





Am vizitat Castelul Cantacuzino din Busteni si cat m-am plimbat pe acolo prin curtea interioara, am alergat si dupa niste lacuste care tot sareau prin iarba. Am prins doua exemplare, una pe gri si cealalta pe  verde, care si-au lasat imediat lichidul portocaliu inchis pe degetele mele.  Am uitat ce este acel lichid, dar stiu ca spusese Bear Grill despre el intr-una din emisiunile lui. Si tot ca sa-l imit pe Bear am zis ca o sa mananc una, dar nefiind in situatie de  criza am crutat-o ca altfel trebuia sa-i rup picioarele inainte sa o mananc. Ceea ce m-a nedumerit insa, a fost  faptul ca dupa ce alergam atat de mult dupa ele ca sa le prind, le tineam in degete, dupa care la  eliberarea din stransoarea degetelor, lacustele nu mai sareau. Ma gandeam ca vor fugi numaidecat, dar nu a fost asa. Una dintre ele chiar a stat mai mult pe mana mea, am pus-o sa stea chiar si pe nasul meu si tot nu a zburat si tot nu a sarit. Asa repede se ataseaza insectele de oameni, sau era doar obosita si speriata de nu a fugit imediat ce am eliberat-o?


Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

Spune-ti parerea