miercuri, 3 august 2011

Vreo 70 de lucruri: 69 si cartofi prajiti


Cam atatea lucruri stiu eu sa fac.  Am fost intrebat daca nu cumva e scarbos sa faci 69. Raspunsul meu ar fi: Da, da este scarbos sa faci 69! Depinde cu cine  si in ce conditii. Mie nu-mi place sa prestez oral pe o " veverita cu blanita "
sau pe una care miroase urat, sau pe una care arata ca o placinta stricata si ar mai fi cateva cazuri pe care inca nu le-am luat in considerare. Acum scarbosenia mai depine si de locul in care faci 69. Ca e cam impropriu sa faci 69  in toaleta spre exemplu sau in locuri care miros urat sau cine stie ce alte situatii dezgustatoare mai pot exista. Voua cum vi se pare pozitia 69 ?






Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. ! buna poza ca sa ilustreze parerea mea despre 69. :)
    Din aiureala (sau nu neaparat) citisem la tine sa faci 69 de 69.
    Care deci cele 70-1 lucruri pe care stii sa le faci? ;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea