sâmbătă, 27 august 2011

Vrei sa fii milionar pe Kanal D



Dupa denominarea monedei nationale a Romaniei  de acum cativa ani, si show-ul de televiziune Vrei sa fii miliardar a suferit schimbari denominand miliardul la numai un milion. Este acelasi lucru numai ca Vrei sa fii milionar suna putin mai sec decat binecunoscutul Vrei sa fii miliardar. Emisiunea si-a mutat si casa de la Prima TV la Kanal D, pastrand insa prezentatorul, un Virgil Iantu neschimbat. Prima editie din 24 august a avut doar doi participanti; primul a castigat 5000 de lei iar cel de-al doilea 7500 de lei cu mari emotii. Fara aceleasi mari emotii din fata televizorului am raspuns corect la toate intrebarile in afara de ultima. Probabil ca as fi folosit o varianta ajutatoare. Poate suna un prieten, la intrebarea din fotbal. Nu am stiut cine a castigat cupa mondiala din 1990. Una peste alta, intrebarile nu-s mereu aceleasi, dar cultura generala m-ar cam ajuta sa trec de  primul prag aproape sigur. Apoi putin noroc si inspiratie m-ar putea duce la 7500 de lei. Dar cu siguranta e mai usor din fata televizorului unde nu ai emotii si nu esti pus in pielea participantului.

Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. sa vedem daca imi mai amintesc bine, ca doar am vazut Copa del Mondo din Italia 1990. Germania sa fi fost campioana? (n-am cautat pe net)

    RăspundețiȘtergere
  2. exact ei au fost, dar nu cred ca te-as fi sunat pe tine :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea