sâmbătă, 13 august 2011

Petrolul - Rapid la Buzau

Petrolul intalneste la Buzau echipa  condusa de fostul selectioner Razvan Lucescu. Va fi primul meci de acasa al gazarilor, la care voi lua parte in acest sezon. Pretul la peluze este de 10 lei dar eu am ales cu durere la buzunare biletul la tribuna a doua in valoare de 20 de lei. La urma urmei dai un ban dar stai in fata. Sper sa fie un meci grozav pe teren, caci in tribuna va fi cu siguranta. cel putin asa anunta galeria Petrolului care are mare boala pe echipele mari din Bucuresti in frunte cu Rapid impotriva careia s-a scandat la Vaslui cam vreo 20 de minute fara oprire.  A fost o scandare a galeriei Petrolului la care eu nu am luat parte, in speta la partea unde venea injuratura, din doua motive. Primul ar fi ca eu nu obisnuiesc sa scot pe gura cuvinte obscene sau vulgare, (poate doar 0,0069 % din cuvintele pe care le folosesc in convorbiri sunt mai deocheate putin, dar foaret putin) iar al doilea motiv ar fi ca in acel meci Rapid nici nu era echipa adversa de pe teren asa ca nu vedeam rostul scandarii impotriva ei. 


 Asadar voi fi alaturi de echipa in liga 1 asa cum am promis cativa ani la rand cand echipa era in liga secunda si in stari de incertitudine a existentei si a patronilor. A revenit in Liga lui Mitica si am revenit si eu alaturi deei. Doua din trei meciuri e o prezenta buna avand in vedere ca meciurile de acasa sunt disputate la 60 de km de Ploiesti.
Acestea fiind spuse, astept un rezultat bun al baietilor condusi de Vivi Rachita.
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

2 comentarii:

  1. Deja e cazul sa ma ingrijorez ! Randul trecut cand ai tipat tu in galerie s-a simtit in tratamentul meu cu antibiotice. :)
    Acum nu-mi mai permit, ca pentru mine una cel putin vin zilele de vacanta.

    RăspundețiȘtergere
  2. si inca ceva : am citit pe net ca din septembrie se va inaugura Ilie Oana. Cred ca am sa te insotesc la un meci acasa, dar nu la inaugurare, ca nu vreau sa ma bidimensionez mai mult decat sunt.
    N-am mai fost pe stadionul asta ... de fapt m-a dus tata o data, ahaaa, odata demult !

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea