vineri, 27 iulie 2012

Ce am vrut si ce a iesit!

Rau te scarpini cu mana altuia si la fel  faci cam orice lucru cu mana altuia. Am vrut si eu o poza   din care sa reiasa un mesaj aparte. O poza care sa transmita  un mesaj, vorba aceea "sa faca cat o mie de cuvinte". Nu s-a putut insa ca   fotograful de ocazie nu a prins exact ceea ce vroiam eu sa reiasa din fotografie.

Fiind in trecere prin cetatea medievala din Sighisoara, am vazut o domnisoara  cu trasaturi asiatice destul de frumoase. Exceptand fata  turtita pe care o au  majoritatea  oamenilor din rasa galbena, trasaturile ei erau chiar  placute ochiului desi  parca ceea ce a iesit in fotografie nu coincide cu otiginalul. Pun asta pe seama   autorului fotografiei, luminii puternice (deci tot fotografului, care nu a gasit un unghi mai bun sau  sa faca setarile necesare)



Cum  fotografia nu a iesit asa cum mi-am dorit, cred ca nu se va prinde nimeni de mesajul pe care am vrut sa-l transmita fotografia, chit ca as lasa si descriere cu litere de tipar sub ea.  Dar las ca o pub pe Facebook :D

7 comentarii:

  1. obiectia nr 1 : nu stiu unde ai vazut tu asiatici cu mutre turtite, dar asiaticele in general sunt deosebit de dragute si au o finete aparte pe care n-ai s-o prea regasesti la trasaturile europencelor
    obiectia nr 2 : ca sa iesi bine intr-o fotografie trebuie sa te simti confortabil pozand pentru acea fotografi. Ori daca cineva te ia ca din ... farfurie nu stiu cat de confortabil pozezi.
    obiectia nr 3 : e posibil ca bietul fotograf sa fi inteles ca vroia autorul idee, dar nu stiu daca isi permitea sa ii mai si spuna domnisoarei asiatice "tineti farfuria mai jos si cu ambele maini, sa se vada continutul farfuriei si sa transpara entuziasmul ospitalitatii."
    p.s. fotograful poate totusi sa depuna marturie ca domnisoara aceasta e mult mai draguta in realitate decat pare in poza asta! Serios!

    RăspundețiȘtergere
  2. ei, acum repede : doar fiindca domnisoara nu a iesit la fel de draguta in poza precum era in realitate, deja te dezici de ea. ;)
    Sincer, intr-adevar poza e nedreapta cu ea, singurul lucru real este ca se parlise cam rau de la soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. bronzul ei era in regula, si domnisoara chiar frumoasa, dar eu prefer europencele de felul meu, mai ales pe cele din est care-s bunaciuni de-a dreptul, dar mai cunosc si eceptii.

    RăspundețiȘtergere
  4. daa, stim : unii nu dau o Sharapova pe zece Chin Mi , echivalenta pe care eu una n-o inteleg :)
    p.s. Chin Mi sper sa fie prenume feminin ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti se pare tie ca Chin Mi a purtat drapelul pentru China sau alta tara asiatica? Sharapova macar a zambit frumos de sub palaria-i alba tinand drapelul rusesc tot mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si era ea mai inalta decat drapelul? Sau macar decat stalpul pe care se inalta drapelul? :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea