vineri, 27 iulie 2012

Dus cu zăhărelul

Aste e o vorba la  români, pentru  acele momente când cineva te tot amână. Așa mă simt eu acum zilele astea și mă simt  dus cu zăhărelul de mai multe  persoane. Mi s-a promis un loc de muncă de ceva vreme și nu sunt amânat cu câteva zile ci de fiecare dată cu o săptămână  sau două.

Am de luat niște poze de la cineva, nu dau nume că știe ea cine este, care vin  in fiecare zi, dar MÂINE, dar de fapt  tot întârzie să intre în posesia mea.

Dacă mai pun la socoteală că și viața mă cam driblează cumva, atunci  mai am de mâncat mult zahăr.
Măcar să fie zahăr brun sau  cubic, că tot nu am mai mâncat de multă vreme așa ceva.

În ritmul ăsta cred că o să-mi pun mesaj de întâmpinare la telefon de genul " Azi nu sunt disponibil, caută-mă mâine."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea