miercuri, 19 septembrie 2012

O săptămână neobișnuit de plină pentru mine

În săptămâna 10-16 septembrie 2012 am avut ceva activitate. Iată că din calitatea mea de șomer în care mă aflu am reușit să fac și câteva lucruri notabile zic eu, de care sunt mândru.
Luni am mers la Negoiești împreuna cu Kriogen și Raluca pentru a  face  începutul de an școlar  mai frumos pentru 4 copii ai unei familii  nevoiașe.  Acțiunea a prins contur pe  baza unei idei  pe care am prezentat-o  la întâlnirea bloggerilor din luna august. Deși  cauza mea nu s-a transformat în evenimentul gândit de mine inițial, din motive logistice, scopul caritabil a fost atins. La predarea rechizitelor copiii au fost încântați de parcă ar fi primit jucării  și nu  rechizite. Iată pe scurt acțiunea realizată la fața locului în videoclipul următor realizat de echipa de la ziaruloval.ro,:


Marți a fost ziua în care  am început să  urmăresc emisiunea Generația lui John de pe postul local PrahovaTV, încercând să mă obișnuiesc cu  gândul că-mi va veni rândul să stau pe scaunul invitatului. Invitația de a apărea într-o emisiune în  direct, n-o puteam refuza, chiar dacă nu știam exact  despre ce voi vorbi.
 Miercuri  a venit  greu și a trecut la  fel de greu cel puțin până la începerea emisiunii. De ce îți e frică de aia nu scapi se spune în popor și am simțit-o pe pielea mea. Îmi era frică de faptul că voi avea trac și exact asta s-a întâmplat. La începutul emisiunii m-am blocat câteva secunde  fără să mai pot scoate  o vorbă  iar  acele secunde mi-au părut interminabile chiar în momentul trecerii lor. Am simțit pentru prima dată poate că timpul stă în loc doar pentru mine, realizând totuși că trebuie să-mi revin și să spun orice banalitate.  Am revenit cu picioarele pe pământ în cele din urmă și  sper că  publicul  a tras măcar  câteva concluzii bune din amalgamul  de idei pe care le-am spus. Sper să ajung să văd înregistrarea emisiunii în care am fost protagonist pentru a-mi da seama cât de penibil sau nu am fost.
Joi  am făcut dosarul pentru înscrierea la un curs de ospătar sau bucătar prin   ANOFM. Măcar mai fac ceva teorie,  dacă în practică nu mă angajează nimeni.
Tot joi am avut  plăcerea de a participa la  conferința de presă susținută de echipa de baschet  CSU Asesoft Ploiești. Invitația a venit din partea președintelui CSU Asesoft, Ionuț Georgescu, pentru bloggerii prahoveni. Am acceptat această invitație  și am luat loc la masa bloggerilor alături de   Bogdan Simion si Silviu. Am și lansat o întrebare în cadrul acestei conferințe de presă ca din partea blogosferei.
După conferința de presă am facut și o poză cu  trofeul   de campioană al CSU Asesoft, cu cel cu care s-au prezentat la  conferință, surprinzându-l în plan secund și pe antrenorul  secund de la  echipa  ploieșteană și de la echipa națională a României la baschet masculin, Sorin Hartman.

Un comentariu:

Spune-ti parerea