joi, 9 decembrie 2010

4 decembrie 2010

Ora 01:07 m-am pus în pat după ce am ajuns de la serviciu, şi după ce am stat la calculator ca să-mi scot nişte date necesare zilei de azi. La 06:30 m-am trezit puţin speriat crezând că e târziu, dar m-am uitat la ceas şi m-am liniştit. Am mai adormit puţin până la 07:00 când m-am trezit şi m-am apucat să mă pregătesc de plecare la Bucureşti. Puţin obosit din cauza că de câteva zile sunt în urma cu somnul şi din cauza că am dormit cu grijă, am început să mă spăl pe ici pe colo, să-mi rad părul de pe faţă, şi să mă îmbrac. La 07:50 am plecat de acasă, cu sora mea şi soţul ei. Ea merge să facă nişte analize. Eu am un aşa zis casting, ca urmare aplicării la un anunţ de angajare găsit pe e-jobs. La 09:20 am ajuns în Bucureşti, în cartierul Berceni, la centrul medical. Încă nu am scăpat de aici şi s-a făcut 11:00. La 12:00 am castingul în zona şoselei Ştefan cel mare. Nu ştiu în ce va consta
castingul, dar ştiu că la finalul lui dacă voi fi acceptat, voi fi folosit ca figurant, în realizarea reclamelor, filmelor şi emisiunilor TV. Mi-ar plăcea să mă accepte. Am mai filmat pentru o reclamă şi mi-a plăcut. Ar fi de asemenea şi o sursă suplimentară de venit. La urma urmei orice bănuţi sunt bine veniţi, atunci când lucrezi pe bani puţini şi la un loc de muncă, destul de instabil pentru ziua următoare. Nu poţi şti când ai nevoie mai mare de bani şi nimeni nu te poate ajuta sau nu vrea. Aceşti bani ar putea pica bine, sau ar putea să mai pun şi eu deoparte pentru zile negre. Dacă tot am aşteptat în maşină, am făcut ceva ca să treacă timpul mai uşor. Mi-am legat şireturile într-un mod inedit, şi le-am făcut din două culori, astfel că funda este jumătate albă şi jumătate neagră. Acum am şi eu ceva mai ciudat pe mine aşa cum au cei mai mulţi dintre tinerii bucureşteni. Este 11:20 si ploaia nu se mai opreste. Ba parca ar pica cu mult mai multa inversunare. Plecam in sfarsit de la analize si setam gps-ul pe adresa unde trebuia sa ajung. Nu stiu din ce motive gps-ul nu a oprit unde ar fi trebuit sa se opreasca, si a continuat sa dea indicatii. Eu insa care mi-am dat seama ca am cam trecut i-am spus cumnatului meu sa ma lase acolo. Am mers cam 200 de metri prin ploaia deasa si am ajuns la adresa cautata. Acolo mi s-a explicat ce as avea de facut daca accept si mi s-au facut cateva poze dat fiind ca am si acceptat propunerea. Apoi am mers direct la metrou si l-am luat catre gara, de unde m-am si urcat in acceleratul care pleca in cinci minute. In tren am dat de niste tipi care au venit la mine sa-mi vanda plasturi, marcare si un cojocel, al carui pret a scazut la "bursa" de la 120 de lei la numai 60. Asta da chilipir, dar oricum nu l-am luat. Am mai stat de vorba si cu un nene care zicea ca vinde prin Bucuresti baloane si alte jucarioare pentru copii. Mi-a spus ca facuse 30 de lei pe ziua respectiva. Daca nu m-a mintit chiar era putin, dar tot el mi-a spus ca in zile bune castiga pana la 200 de lei. E drept ca ziua asta prea a fost cu ploaie din belsug, asa ca piticii care isi doreau baloane, probabil erau la caldurica in casele lor. Am ajuns in cele din urma la Ploiesti. Merg in gara ca sa astept troleul, dupa ce tocmai il vazusem pe cel de dinainte plecand. Oricum cred ca a fost bine ca l-am pierdut, ca am avut o surpriza frumoasa. M-am intalnit cu prima mea iubire adevarata si marea mea dragoste, asa cum nu am mai avut. Era Tatiana, singura fata pe care am iubit-o pana acum. Nu mai vorbisem de cateva luni bune, iar ultima data discutasem putin pe messenger. De vazut era cam un an de cand nu ne mai vazusem. Am stat de vorba cu ea in troleul care a venit, si am mers impreuna cu ea pana in Kaufland sa ne facem cumparaturile. Eu mi-am luat o sticla de cola si niste floricele de facut la microunde, pentru ca urma sa ma intalnesc cu Adriana. Dupa ce am lasat-o cu taxiul pe Tatiana in fata la Balif, am mers acasa. Am sunat-o pe Adriana sa vina pe la mine, dar tot la ora aceea venise si fratemiu acasa cu niste prieteni. Ne-am apucat sa jucam table. L-am condus cu 2-0 pe Nistor, apoi i-am lasat o partida drept mart desi nu era, a venit si Adriana intre timp, care nu ne-a mai lasat sa terminam ultima linie si ne-a stricat jocul, pe care eram pe cale sa-l castig. Am mers apoi in camera mea, unde am vizionat un film cu papusa ucigasa "Ceachi". Dupa doua ore de stat la mine am mers la Banzai unde am baut o ciocolata calda cu multa frisca si unde m-a luat si somnul. Am stat de vorba aproape doua ore si acolo, iar ceasul se facuse aproape de ora 22:00. Tot azi mi-am gasit si sofer de taxi, pe care o sa-l sun cu prioritate de acum inainte. I-am zis ca l-am ales, desi nu am un motiv anume pentru care am facut-o. Acum urmeaza sa plec la munca. Sa vedem cum o sa ma oboseasca si munca dupa o zi fara somn si dupa mai bine de 24 de ore cumulate de nesomn.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea