luni, 6 decembrie 2010

Astazi ma cheama Nicusor!

Ma cheama Nicusor azi. Chiar daca este primul nume, majoritatea cunoscutilor ma striga Adi. Ambele nume imi plac si raspund la fel de bine la ele. Nicusor mi s-a spus la gradinita, apoi tot Nicusor mi s-a spus si la scoala primara, apoi la generala si in cele din urma la liceu. Acum de asemenea la serviciu mi se spune tot Nicusor. Inseamna ca numele asta mi se potriveste mai bine, sau e mai pe placul oamenilor noi care ma cunosc. Nu stiu care e regula dupa care alegi numele de adresare al unui om care are mai multe nume, dar stiu ca in majoritatea cazurilor m-am recomandat ca fiind Nicusor Adrian, iar oamenii au preferat sa-mi spuna Nicusor. Si cu toate acestea am foarte multi cunoscuti care ma stiu si ma striga Adi, Adrian sau Adita.
Ziua de azi vreau sa o serbez cu cativa colegi de liceu. Asta daca vor raspunde invitatiei mele de ultim moment, pentru ca ideea mi-a venit noaptea cand eram la serviciu asa ca nu am avut cum sa-i anunt din timp. Acum ma duc sa dorm ca sa fiu proaspat pentru mai tarziu. La multi ani mie!

Un comentariu:

  1. pai sper ca au fost draguti si s-au deplasat daca tot i-ai invitat.
    Sa-ti priasca aniversarea! Sa te simti rasfatat!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea