sâmbătă, 25 decembrie 2010

Mama la placinte face...

De pe data de 23 decembrie, mama a primit liber de la serviciu, asa incat i-au ramas doua zile pentru pregatirea mesei de Craciun. Pe 23 a impachetat sarmalele, a facut blatul de tort, a facut carnatii si caltabosul, a pregatit carnea pe care o cumparase, a facut cumparaturi, a mai facut si curatenie unde mai avea de facut iar eu am ajutat-o putin in bucatarie. Apoi in Ajun de Craciun a facut iar cumparaturi de dimineata, apoi s-a apucat de prajituri. A facut tortul, a facut faguri de miere, umpluti cu ciocolata, a fiert sarmalele, a facut salata de beof, si multe alte lucruri, la care a ajutat-o putin si tata. S-a facut 00:30, inca nu a terminat de facut ce si-a propus. Mai are de facut o prajitura, de facut toba la care lucreaza acum, si de pregatit pachetele pentru impartit la Biserica maine. Nu mai am la ce sa o ajut desi eu m-am oferit. Asta e greseala ei an de an inaintea Pastelui si a Craciunului. Vrea sa faca prea multe ca sa aiba de toate pe masa. Si asa o apuca noaptea tarziu aproape de dimineata, in ziua de sarbatoare fiind obosita peste masura. Atata vointa si rabdare are incat are tot respectul meu pentru aceste lucruri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea