marți, 14 octombrie 2014

Cine m-a impresionat la Festivalul castanilor 2014

Am fost prezent in sala teatrului Toma Caragiu din Ploiesti, acolo unde s-a tinut a XV-a editie a Festivalului castanilor in memoriam Gabi Dobre. Mi-a placut mult ce am auzit si ce am vazut, in ciuda problemelor de sonorizare.

Ca sa nu mai prelungesc mult aceste randuri, am sa va fac rapid un top 3 al meu:

1. Grupul Icarus (care a castigat trofeul)
2. Cezara Cretu (pe care am votat-o pentru premiul de popularitate)
3. Grupul Carpe Diem si grupul Descantec (la egalitate in preferintele mele)

Icarus a castigat trofeul dupa ce a incercat de mai multi ani la rand acest lucru. Cezara Cretu nu a castigat nimic, dar tot a ramas preferata mea dintre solisti, Din grupurile Carpe Diem si Descantec mi-au placut cel mai tare manierele de interpretare vocala pe care le au protagonistii acestora.

Icarus si piesa de rezistenta „Un alt timp”



Cezara Cretu



Descantec - Lasa-ma



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea