miercuri, 14 octombrie 2015

Când părul crește unde vrea el, ai nevoie de o rugăciune

De câțiva ani aștept să îmi crească barba să îmi pot schimba look-ul cu ajutorul părului facial. Nu am avut parte nici de barbă nici de mustață deși am ajuns la vârsta de 27 de ani. Am însă suficient păr pe picioare încât să simt nevoia să scap de el la anumite perioade de timp. Motiv pentru care am scris poezia următoare, inspirat fiind de proba pusă la cale de Total Pro Beauty în cadrul competiției Superblog.



M-am rugat la Doamne-Doamne ca să-mi crească păr mai mult
Că voiam și eu o barbă ca să par matur și cult.
Doamne-Doamne mi-a răspuns că poate se mai gândește
Dar dacă-l mai enervez, o să-mi crească solzi de pește.

Nu am vrut să îl mai supăr și-am mai așteptat un an
Însă dup-atâta vreme păr pe față tot nu am.
Revenit-am cu-ntrebarea: „Cât Doamne să mai aștept?”
Vreau și eu o mustăcioară să par mai inteligent.

Am văzut eu prin „cărțoaie” scriitori cu deasă barbă
Păunescu, Eliade, Iorga, Pleșu, Ion Creangă...
Unu' și-unu', toți de seamă au avut păr în comun
Eu ani am vreo 24 și de păr sunt încă spân?


 
 

Iaca Domnul s-a-ntristat că răbdare n-am avut
Și mi-a dat păr pe picioare, pe tot corpul, pân' la gât
Uite-acum am o dilemă: Ce să fac cu-atâtea fire?
O să-ncerc o epilare să fac stratul mai subțire.

Am acum vreo 27. Sunt o mulțime de ani.
De vreo doi și jumătate tot arunc „părul pe bani”.
„Bani pe păr” am vrut să spun și să-mi fie cu iertare,
Că încep să o iau razna când aud de epilare.

N-am mustață, n-am nici barbă nu dau semne că-s bărbat,
Însă dulapul mi-e plin cu kituri de epilat.
Nu vreau părul pe picioare însă-l vreau mai mult pe față,
Lumbersexuali le spune celor ce au barba creață.

Dacă de mine-aveți milă și pe față aveți păr
V-aș ruga să faceți schimbul cu al meu de pe picior.
Dacă totuși nu găsesc niciodată doritorii,
Sper să îmi găsesc remediul împotriva epilării.

Știu că TPB e primul când vorbim de epilare
Și ajută pe oricine. Scrie asta și-n ziare.
Și la Superblog se știe cine este TPB
Că ne-a dat epilatoare pe bază de IPL.

Poezie scrisă special pentru concursul Superblog și pentru proba propusă de magazinul online Total Pro Beauty.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea