vineri, 16 octombrie 2015

Personalizăăăm tricouri!

Când mă gândesc la personalizări de obiecte îmi vine în minte de fiecare dată un nume. Un om. Un tip pe care-l cunosc de pe plaja din Eforie Nord. Vinde porumb fiert dar are potențial de one man show. Spune că îl cheamă Gică și vinde porumb fiert de ani de zile, cam de când am văzut eu prima dată marea.

Ce îl face atât de special în ochii mei? Faptul că se pricepe atât de bine să improvizeze încât l-aș vedea mai degrabă pe o scenă de stand up comedy decât pe o plajă drept vânzător ambulant. Gică are nevoie de numai câteva clipe pentru a pune cap la cap cuvintele și a fabrica o rimă plină de haz, o rimă și o glumă care te vor da pe spate. Exact cam așa se întâmplă și cu multe tricouri personalizate de tshirts.ro. Mesajele pe care le transmit acestea sunt cu totul și cu totul inedite și colorează zâmbete pe fața celor ce le privesc.

Mesaje amuzante pe tricouri personalizate


Probabil că oricine adoră să zâmbească atunci când vede un tricou personalizat al cărui mesaj este menit să schimbe starea de spirit a celor din jur. Iată câteva modele pe care le propune magazinul de tricouri personalizate online.

1. Esti drăguță!
Adevărul e că mesajul ăsta este de-a dreptul amuzant. Chiar și cei ce sunt anti-manele ar trebui să zâmbească la vederea mesajului.

2. Deși cunosc acest mesaj de câțiva ani nu mă pot abține să nu zâmbesc de fiecare dată. Este genul de mesaj care nu moare niciodată
 3. Nici mesajul ironic de pe un tricou ca cel de mai jos nu va trece de receptor fără a-i lăsa acestuia un zâmbet larg.

Ca o concuzie finală vă pot spune că oamenii care sunt în spatele acestui magazin de tricouri au idei bune și sub munca lor tshirt.ro are șanse să se dezvolte frumos și să prindă la public.

Dacă aveți propriul mesaj pe care vreți să-l imprimați pe un tricou îl puteți împărtăși tuturor pe pagina de facebook a magazinului tshirt.ro sau direct pe site.

Eu deja am câteva mesaje inspirate din lozincile lui Gică. Sunt convins că voi reuși să stârnesc sute de zâmbete în fiecare zi în care voi purta tricoul.

Acest articol participă la Superblog.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea