duminică, 18 octombrie 2015

Solutii anticriză

Dragi colegi și prieteni, v-am convocat în această ședință lungă și obositoare pentru a vă pune în fața unei reforme la nivelul companiei din care faceți parte. După cum bine știți criza economică taie în carne vie în toată lumea iar în acest moment se pare că ne afectează în mod direct și pe noi. Sunt profund dezamăgit că am ajuns în această situație iar ceea ce vă voi spune ar trebui să ne unească mai tare sau să ne dezbine marea familie care s-a creat aici în ultimii ani.

Acum mai mult ca oricând trebuie să tragem toți la aceeași căruță pentru că nu aș vrea să fiu nevoit să reduc personalul sau salariile. Astăzi am avut onoarea de a mă întâlni cu o echipă de auditori energetici Enermed Impex. Mi-au oferit alternativa perfectă pentru păstrarea salariilor și salariaților la aceleași cote. Dar pentru asta am nevoie de voi toți. Vreau să fim un întreg și să continuăm să ne dezvoltăm personal. Profesionalismul care ne-a caracterizat până acum nu trebuie să aibă de suferit ci să se ducă pe culmile cele mai înalte.


Iată cum vom obține împreună un certificat de performanță energetică, menit să reducă cheltuielile factorilor energetici.


  • Un expert termografie din cadrul echipei de auditori mi-a recomandat să izolez termic sediul în care ne desfășurăm activitatea. Asta va aduce o economie substanțială iar investiția va fi amortizată în cel mult doi ani.
  • Ferestrele vor sta închise atât timp cât este nevoie. Trebuie să păstrăm cât mai mult temperatura optimă în interiorul clădirii atât în sezoanele reci cât și în cele calde.
  • Aparatele de iluminat, ventilatoarele, aerul condiționat, calculatoarele, aparatele electrice și cele electrocasnice, și orice alte consumatoare de energie electrică, vor fi deconectate sau oprite în momentul nefolosirii acestora. Chiar și pentru câteva minute în cazul surselor de iluminat sau altor surse de consum ce sunt acționate prin simpla apăsare a unui comutator.
  • Vă rog folosiți apa atât cât aveți nevoie fără a face risipă și fără a exagera.
  • Departamentul de curățenie să fie atent la ușile de acces. Le vreau închise și mă voi asigura personal că acestea dar și ferestrele sunt suficient de etanșe încât să nu înlesnească transferul termic cu exteriorul.

Acestea fiind spuse îmi doresc să văd schimbările pe care le-am cerut implementate cât mai rapid, char începând de astăzi. Sunt sigur că vom reuși să păstrăm salariile la același nivel și nu vom pierde niciun membru al familiei noastre.

Și acum dragilor hai înapoi la treabă! Avem de recuperat niște fonduri cheltuite în mod neașteptat și asta o putem face numai prin muncă. Prin aceeași muncă pe care voi o prestați în mod exemplar și pentru care eu vă plătesc salarii peste nivelul pieței. Vă mulțumesc pentru ceea ce ați făcut până acum în companie, pentru implicare și dăruirea de care ați dat dovadă și pentru rezultatele excelente pe care sunt convins că le vom obține luptând împreună în continuare.

Am scris acest articol pentru Superblog iar acum voi stinge lumina pentru că am niște economii de făcut. Ne vedem cu bine!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea