vineri, 3 februarie 2012

In cele din urma imi caut de munca

Parca ma vad pe mine ...
Am ajuns la punctul in care trebuie sa-mi caut de munca. In cele din urma  sunt nevoit sa fac asta, chiar daca nu-mi prea place. Uneori mi-as dori sa ma pot teleporta pe vremea preistoricilor, Sa traiesc in pestera, sa nu fiu nevoit sa platesc impozit  pe vagauna pe care mi-am incropit-o intr-un colt de  stanca. Sau cine stie? Poate o casuta in copac ar fi buna. Oricum ar arata ea, ar fi buna pentru relaxarea dupa o zi de vanatoare. Sau poate sa fiu si eu un"survivor" precum Bear de la Discovery. Ce ar conta ca mananc rame sau mecli la micul dejun? Poate mai prind si vreo omleta fara  ulei, prajita poate pe un  bolovan incins de soare.  Asta ma incanta cel mai  tara cand ma gandesc cum ar fi sa  traiesc dupa reguli preistorice. Faptul ca nu as fi nevoit sa platesc impozite.  E drept ca le stiu rostul acestor impozite si sunt de acord cu ele in masura in care  sunt nevoit sa traiesc intr-o societate. Dar  nu-mi convine ca nu am optiunea sa ma detasez de asta. Adica nimeni nu-ti ofera optiunea sa  nu depinzi de nimeni. Nu prea ai voie sa fii salbatic in zilele noastre. Bine, bine, doar cei din triburile africane sau sud americane inca mai rezista in salbaticie. Dar pana si ei mai sunt deranjati din cand in cand  de vreun reporter care merge cu o camera ultraperformanta  sa-i filmeze, dandu-le poate peste cap viata unora.  Sau ar mai fii o solutie. Sa devin boschetar, dar chiar nici  asa nu ai liniste, cu  statul, care te  tine subjugat sistemului chiar de vrei chiar de nu vrei.  Si daca aceste  placeri sau curiozitati imi sunt  interzise, ajung la concluzia ca desi nu am gasit sensul vietii, trebuie sa  ma mobilizez si sa urmez spiritul de turma. Astfel  va trebui sa ma angajez, desi nu-mi place ideea sa depun eforturi de orice fel pentru cineva care  trage foloase de pe urma muncii mele.  Mi-ar conveni mai degraba sa am un magazin in care eu sa  fiu vanzator de pilda, manager, aprovizioner, magazioner si toate  celelalte functii care mai sunt  necesare  intretinerii unui butic. Pentru ca de altfel nici bogatiile mari nu-mi fac cu ochiul. Denatureaza omul si il face sa fie ce nu ar vrea sa fie.  Daca maine s-ar da o lege ca  cea din Oklahoma, si fiecare sa-si aleaga  pamantul fara a fi nevoit sa-l plateasca, atunci eu as fi foarte fericit, chiar daca ar fi in vecinatatea salbaticiei. Dar cred ca nici acolo nu as avea loc de  avarii care  trag totul numai pentru ei, adunand bogatii  necontenit. Ma uit cu nedumerire la transferurile fotbalistilor, care  cica valoreaza ei cateva milioane bune de euro. Dar la urma urmei si ei sunt oameni si se pot accidenta sau  pot suferi  de vreo boala care sa le schimbe soarta intr-o zi. Si atunci  de la milioane de euro vor ajunge sa  nu valoreze nici cat unul sanatos dar care  nu a pus in viata lui piciorul pe minge. Macar omul acela ar fi sanatos si s-ar putea descurca mai bine decat geniul  valoros devenit epava intre timp.
Lasand aberatiile deoparte, sa ma anuntati daca gasiti ceva de munca pentru mine. Fara studii superioare necesare daca se poate.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea