sâmbătă, 18 februarie 2012

O noapte furtunoasa in NBA

Uite cum am eu ghinionul de a nimeri  pariurile numai pe invers.Noaptea trecuta am pariat pe meciurile din NBA intre echipe care marcheaza mult. Insa am pariat pe dos, ca nu vor marca mult, datorita faptului ca mi-au  dat de inteles  asta ultimele rezultate. Dar cum am eu un ghinion fantastic, in aceasta noapte, au avut ei chef de inscris puncte cu nemiluita.Din 5 meciuri in care am pariat sub media de 4 puncte pe minut, nu mi-a iesit niciunul. Asadar toate formatiile au inscris ca intr-o zi de all stars game.  Dar ghinionul nu se opreste aici. Meciul pe care am pus ca se va marca  peste  media de 4 puncte pe minut, a fost o caricatura de joc, cu un rezultat pe nemasura [!sic] asteptarilor mele. Campioana Dallas  a facut un meci sub-mediocru in compania  Philadelphiei, doua echipe care de obicei inscriu de nu se mai opresc.  Recunosc ca nu am verificat nicio lista de  start a echipelor, de eventuali accidentati, sau alte criterii pentru care  sa pot pune alt pariu. Insa imi este de ajuns sa vad cota data de casa de pariuri. Astia calculeaza cotele cu ajutorul clarvazatorilor bag seama. Altfel nu-mi dau seama cum dau  atat de aproape de adevar cotele. Ma intreb ce salarii au cei care calculeaza asemenea cote. Daca munca lor e pe bune si se bazeaza doar pe statistici, atunci ei ar trebui sa parieze pana ce devin miliardari,ca sunt convins ca  ar avea datele necesare  castigarii   multor pariuri.
La fel de ciudate sunt si  seriile mele bune de pariuri, alternate cu cele negre. Uneori sunt uluit cum  pot ajunge la mari sume de bani castigate, alteori  sunt dezamagit profund sa vad ca pot pierde chiar si 20 de meciuri consecutiv.
Azi incepe NBA-ul mai devreme, deci o sa prind doua meciuri inainte de culcare. Sa vedem cum mi-o fii norocul diseara.



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

Un comentariu:

  1. nu-mi dau seama la care seara te referi, dar sa ai bafta!
    ma scuzi ca am ras citind, dar tu l-ai scris de-asa maniera. Eu as crede mai degraba in aranjamente decat in clarvazatori, culmea, desi eu is cea care ma uit la Harry Potter.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea