duminică, 26 februarie 2012

Cioara isi schimba penele dar nu si culoarea

Cand eram eu mititel mama  inca mai canta prin casa cantece din repertoriul ei din tinerete. Mama a fost  cantareata de muzica populara in tinerete, cantand din cand in cand  la  camine culturale, la serbari locale, etc. Una din piesele pe care le mai canta prin casa si care  imi placea mult era  "Cioara" sau  sub alt nume " M-am nascut intr-un salcam". Numai ca atunci melodia era culeasa din folclor, neprelucrata prea tare. Acum mi-am adus aminte de  ea si am cautat-o pe youtube desigur. Dar nu am gasit varianta clasica ci decat doua  remixuri  mult prea moderne chiar si pentru o cioara. Versurile sunt mult prea diferite si  negativul sufera de asemenea  schimbari majore, singura parte care  mai aminteste de varianta veche pe care o stiam eu fiind  inceputul si linia melodica.
Intre timp mama a ratat cariera in muzica, fiindca nu a vrut sa faca un compromis la timpul potrivit, dar melodia a fost preluata si  croncane in continuare dar din alte glasuri.








Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea