miercuri, 22 februarie 2012

Reclama lunii . . . pentru unii

Ieri am aflat  ca inmormantarea  magazinului de proximitate Profi a fost pusa la cale de  conducerea lui, cu multa precizie. Toate magazinele Profi din tara au fost inchise pentru o zi,  acoperite geamurile cu  folie neagra, nu s-a anuntat nimic nicaieri, daca au dat faliment sau nu, daca se redeschid sau nu. Apoi a venit reclama din pliante, in care se anunta transformarea supermarket-urilor Profi in magazine de  proximitate. In aceeasi zi a inceput sa fie difuzata la tv reclama  din videoclipul de mai jos. Toate acestea  pentru o relansare  sub forma de magazin de proximitate. Unii spun ca s-au amuzat teribil in urma vizionarii reclamei. Eu am aflat de reclama  de la  cunostinte, care chiar daca au declarat ca nu reclama ii face sa mearga  la Profi, s-au declarat multumite de  reclama si au impartasit-o mai departe.  Asta inseamna ca reclama a prins. De obicei reclamele cu umor, fie el chiar si negru ca in reclama Profi, prinde bine la public.  Si  ce-i drept cand am fost in  Profi era mai plin  decat a fost de sarbatori. Deci campania lor a fost de succes si a prins la public.


Reclama PROFI 2012 - MyVideo



Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta

4 comentarii:

  1. da' chiar de prost gust totusi ! Macar de o realizau mai finut. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu cum era in magazin inainte si dupa reclama, inca nu am avut ocazia sa vizitez un asemenea magazin

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu am vizitat vreodata acest gen de magazin ,dar fiecare procedeaza cum crede de cuviinta,daca a prins la public inseamna ca au realizat ceea ce si au propus:)

    RăspundețiȘtergere
  4. asta merge la romani,reclame proaste

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti parerea