Reclama lunii . . . pentru unii
Ieri am aflat ca inmormantarea magazinului de proximitate Profi a fost pusa la cale de conducerea lui, cu multa precizie. Toate magazinele Profi din tara au fost inchise pentru o zi, acoperite geamurile cu folie neagra, nu s-a anuntat nimic nicaieri, daca au dat faliment sau nu, daca se redeschid sau nu. Apoi a venit reclama din pliante, in care se anunta transformarea supermarket-urilor Profi in magazine de proximitate. In aceeasi zi a inceput sa fie difuzata la tv reclama din videoclipul de mai jos. Toate acestea pentru o relansare sub forma de magazin de proximitate. Unii spun ca s-au amuzat teribil in urma vizionarii reclamei. Eu am aflat de reclama de la cunostinte, care chiar daca au declarat ca nu reclama ii face sa mearga la Profi, s-au declarat multumite de reclama si au impartasit-o mai departe. Asta inseamna ca reclama a prins. De obicei reclamele cu umor, fie el chiar si negru ca in reclama Profi, prinde bine la public. Si ce-i drept cand am fost in Profi era mai plin decat a fost de sarbatori. Deci campania lor a fost de succes si a prins la public.
Reclama PROFI 2012 - MyVideo
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
Reclama PROFI 2012 - MyVideo
Trimite prietenilor pe Messenger Daca ati gasit informatii necesare click pe butonul urmator. Astfel Vor gasi si altii mai usor ceea ce cauta
da' chiar de prost gust totusi ! Macar de o realizau mai finut. :)
RăspundețiȘtergerenu stiu cum era in magazin inainte si dupa reclama, inca nu am avut ocazia sa vizitez un asemenea magazin
RăspundețiȘtergereNici eu nu am vizitat vreodata acest gen de magazin ,dar fiecare procedeaza cum crede de cuviinta,daca a prins la public inseamna ca au realizat ceea ce si au propus:)
RăspundețiȘtergereasta merge la romani,reclame proaste
RăspundețiȘtergere